ANNAN SYSSLA

Åhh så underbart att vara ledig idag! Började så klart med att dra igång en kanna med kaffe och sen laga lite frukost till både mig och Wille! Hade egentligen tänkt att åka in till stan idag för att göra en massa "måsten" men jag är ledig imorgon med så jag skjuter nog upp det en dag.

Så vad ska jag göra idag då... kanske göra iordning mammas paket som ska skickas? .... eller ska jag göra klart Kickis skyltar? ..... eller ska jag göra allt förarbete på köksluckorna så vi kan skicka iväg dom på lackning? ..... ska jag gå igenom denna superfulla påsen med omaka strumpor och prova para ihop några? .... eller kanske jag ska mäta och såga klart panelen i hallen som även ska målas två ggr till ....

..... ja listan är lång men jag börjar med att ta en påtår så får vi se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag tycker att du ska göra klart Kickis skyltar hon har väntat länge nu ;)

2011-02-03 @ 21:02:32
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Carro

Du tycker det va ;)

2011-02-09 @ 16:44:16
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0