WARDROBE ISSUES

Nu är äntligen rummet så pass klart att jag kan sätta igång med själva inredningen, men jag har dock ett litet problem som jag ska prova lösa på smidigast men samtidigt snyggast sätt. Jag hade planerat att ställa tv:n i mittengarderoben (den är borta på bilden) men problemet är att den är 1,5 cm!!!!! för bred (tv:n alltså)
Så nu funderar jag på som 1:a alternativ om jag ska dra isär dom 1,5 cm och bygga egna hyllplan (jag slaktar långsidorna på den garderoben jag ej ska ha) På så vis så slipper jag köpa nya skivor, smart va ;)

2:a alternativet är att köpa en ny tv som passar in i garderoben... hmmmm what should I do?

Sen blir det en massa utrymme för snygga förvaringslådor på hyllorna så golvet blir helt rent från leksaker. Rensade ut två fulla soppsäckar med leksaker när jag tömde rummet....saker som INTE ska in igen.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Tomt för leksaker på golvet du lixom, ska inte Wille få lov att vara på rummet??!!! fint det blir!

2010-05-06 @ 11:42:54
Postat av: Caroline

Ja nu menade jag ju så klart att det inte ska stå lådor på golvet med leksaker i utan allt ska vara på hyllorna ;)



Sen har jag alltid varit hård med han att efter man har lekt klart så ska det städas bort... med vissa undantag ibland.



Tack Jenny!

2010-05-06 @ 16:59:07
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0