20100501

Då var vi nu inne i en ny månad, närmare bestämt Maj! Gårdagens Valborg var väldigt trevlig med en väldans massa skratt inpå kvällen. Har inte gjort ett endaste dyft idag... har nog pendlat mellan soffan och matbordet hela dagen fast jag har tusen saker jag ska göra... Har inte varit bakis, utan bara inte velat göra något, ni vet sånna dagar vi alla kan ha ibland.

Kollade igenom en massa gamla bilder från förra året och hittade denna fina bild från en otrolig solnedgång. Bilden är tagen i våran skidbacke och jag kom ihåg att jag den kvällen satt i backen i säkert en halvtimme och bara stirrade. Idag är det mulet och grått så jag kommer nog fortsätta kvällen i soffan dvs ryggläge!

Ha en fortsatt trevlig lördag mina vänner och tack för igår!


Kommentarer
Postat av: S@tu

Oooh, najs bild!!



Tack själva för igår, det var en riktigt trevlig kväll!

2010-05-01 @ 20:58:12
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0