WHO TAKES HOME VICTORY

Så nu äntligen efter 17 deltävlingar är det nu på lördag dax för Melodifestvalen, Grand Finale!
Jag tycker att det är ett bra och starkt startfält detta år.... utom en! Pernilla Wahlgren!  Ända låten som är den där "typiska svenska schlagern" som efter x antal år inte gått hem på Eurovision... Hon är otroligt fin och begåvad på alla vis men hör inte hemma i Melodifestivalen.... Tycker det är för mycket piccadilly circus och Pippi Långstrump över henne!

2007 vart jag och M medbjudna till Örnsköldsvik på en deltävling och det är verkligen häftigt att få se Melodifestivalen ur den synvinkeln, tyvärr så fick man inte fota där inne men ett par smygbilder med min extremt "braiga" mobilkamera vart det... och en liten 12 sek videosnutt på min favvo det året (som tyvärr inte vann!)

Men jag skulle gärna åka till globen och kolla på finalen!

Måns Mums Mums Zelmerlöf


Kristian Luuk gaggar på!


Nanne Grönwall


Magnus Carlsson



Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

vadå 17 deltävlingar?

2010-03-08 @ 19:05:55
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: S@tu

Jamen det är ju så han vaktar... han lägger sig framför dörren så ingen kan ta sig in ;-)



Jättefint inbjudningskort... och lillan blev jätteglad över inbjudan, och kommer gärna :-)

2010-03-08 @ 21:58:01
Postat av: Carro

Jag var lite ironisk Rebecca ;)



S@tu: Ja han var så otroligt söt...några kilon till så rubbar man nog inte han i första taget =)

Va kul att hon vill komma!

2010-03-08 @ 22:26:14
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon caroline, vad hittar du på.. skola? eller du kanske har lov nu :D

2010-03-09 @ 09:52:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0