BIRTHDAY CARDS

Nu har jag inte tid att vara sjuk längre, dock har febern försvunnit men min hals är fortfarande svullen.
Nu ska jag sätta igång med inbjudningskorten till Willes kalas och jag hittade jättefina papper på Syssla med ugglor och sniglar i lite så där retrostyle.

Färgerna Grönt , Orange , Blått , och Brunt  passar så otroligt bra ihop!

Resten av familjen stack precis iväg på en skotertur med korvgrillning, men eftersom jag har en del kort att göra så var jag tyvärr tvungen att hoppa över det! Slänger in bilder på det färdiga resultatet sen....
 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där skulle jag vilja ha som tyg!!!

2010-03-07 @ 17:49:39
Postat av: Carro

Ja det skulle varit skitfint att göra en barntröja i det tyget! Lite Polarn & Pyret styk över det.

2010-03-07 @ 20:25:46
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

*stuk

2010-03-07 @ 20:26:13
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0