BUT WHAT IF?

Så var det redan onsdag kväll eller "lill lördag" som många även säger... dessvärre var det många år sen man slutade använda det uttrycket... tror närmare bestämt att jag inte gjort det sen gymnasiet dvs 4 år sen ;)

idag var jag iväg på ett spännande möte, jo nämligen "strarta eget" möte och.... och det var väl med blandade känslor som man lämnade lokalen... törs jag? men tänk om? okej men hur ska jag? kommer det vara lönsamt? Hur som helst så är det ju inget som blir klart under dagen utan det finns en hel del som ska ordnas.

Hur som helst så har jag bokat in ett möte med ALMI där jag ska presentera min/mina produkter och jag längtar redan till det datumet.... two fucking weeks left!

Tror så klart inte att jag kommer att kunna köpa mig en ferrari eller köpa mig en övernattningslägenhet på Södermalm men jag är inte riktigt ute efter det heller utan jag är inne i den preioden i mitt liv där jag känner att jag vill hitta på något, göra något med mitt liv.... för hur det än är så kan man inte vrida tillbaka klockan och jag vill inte sitta på ett ålderdomshem om 40 år och tänka "tänk om jag ändå hade gjort det"

Så jag går nu in med den inställningen att satsar du inget så vinner du inget.....
lite som ett lottospel!


Kommentarer
Postat av: S@tu

All in!! Aj lajk it ;-) Det kommer du fixa galant!

2010-03-04 @ 00:13:39
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: kicki

Vissa törs ju köra Rally:)ska du åka med mig på lördag.

2010-03-04 @ 19:00:01
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0