BIRTHDAY PARTY ON THÖRNERS

I lördags var jag och Honey bjudna på 30-års kalas på hos en av mina bästa vänner Veronica, där bjöds det på drinkar av olika slag samt en massa plockmat. Hennes bror som jobbat som kock på Simon & Victor (som för övrigt är en av Östersunds bästa restauranger) stod så klart för matlagningen och det var så otroligt gott.

Angie hade ordnat så fint med ett bildspel samt en rolig sjönsång och efter detta så minglades det på hela kvällen tills vi vid 23:00 drog vidare på GIII.

På GIII dansades det och det var en otoligt lyckad kväll med trevligt sällskap och jag jag tror och hoppas att Veronica var nöjd.

Jag hade iallafall köpt ett halsband och en ring i strass som jag slagit in i en söt liten smyckesask som jag prytt med ett rosa sidenband.

Tack alla inblandade för en lyckad kväll!






Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

fint! jag va på stan på fredagen :)

2010-03-29 @ 11:31:33
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja jag såg det på FB, hoppas du hade det trevligt då!

2010-03-29 @ 12:42:09
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0