THE BAR´S OPENING

Oj, snacka om helt slut.... efter 3 dagars förberedelser så är min "lilla" älsklings kalas över. Ett stort tack till alla barn och föräldrar som ville komma och fira denna dag tillsammans med oss.. jag har en VÄLDIGT nöjd kille hemma.

Sitter förövrigt och redigerar lite bilder samtidigt som jag provar hålla ögonen öppna, skulle lätt kunna gå och lägga mig för kvällen men det går inte! Ikväll är det Melodifestivalfinal och det går inte att missa!

Så vem vinner ikväll? Jag säger inget för det kan bli vem S**de som helst!





Kan fortfarande inte smälta att min kille blivit 5 år.... 5 år och nio månader sen jag fick reda på att jag bar på mitt livs kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för ett makalöst gott fika... är mätt än;)

2010-03-13 @ 23:38:17
Postat av: Carro

Tack själv Ingrid!

2010-03-14 @ 10:55:38
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

det var mysigt!

2010-03-14 @ 11:44:46
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0