SUNGLASSES

Åh vad med tankar som far genom huvudet när solen strålar redan från tidiga morgonen.... Kanske ska ta fram vårjackan, måste ha nya vårskor, måste inhandla ett nytt parasol till altanen (okej det kan nog väntas med ett par månader till). Men nu äntligen kan man börja använda solglasögon utan att det ser dumt ut.

Det finns ju en helt UPPSSJÖ av dom, vissa passar bara till uppsatt hår.... vissa är snyggast i skidbacken med en mössa till..... vissa är skitfula och andra skitsnygga. Hittade dessa tre i morse och det fanns inga tvivel om vilka som fick följa med mig.


PILOTGLASÖGONENKLART!
Så snyggt till allt... köpte ett par med spegelglas förra sommaren som jag tyvärr inte hittar och dessa är så repiga nu så jag ska nog ta och investera mig ett par nya.

Köpte dessa på H & M för xxx antal år sen så dom har varit med om mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0