PEZ

Är i full gång med att städa bort gamla leksaker i Willes rum, saker som inte används och saker som gått sönder och hela 6 Icapåsar har vi fått ihop, och två påsar som ska slängas.

Jag hade tänkt måla om Williams rum och ta bort all denna blåa, gröna "pojkstil" och har bestämt mig för att det ska bli vitt och svart och sen är jag kluven på om jag ska ha rött eller limegrönt i vissa inslag (kuddar, hyllor o.s.v)

Dessa PEZfigurer som vi hittade bland alla leksaker ska jag hitta på något med, jag vet att vi ska ha en 4-5 till så nåt kul ska jag nog komma på med dessa.
Visste ni att PEZ skapades i Österrike redan 1927 och att den första smaken var pepparmint och att namnet PEZ kommer från det tyska ordet Pfefferminz.  KÄLLA: Wikipedia

Coola är dom i vilket fall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0