"IN SWEDEN WE CALL IT A KICK"

En riktigt bra uppfinning som gör att man kan färdas snabbt och lätt fram på vinterväglaget, nu under vårvintern så måste man dock ta det lugnt eftersom isvägarna gör att det går fort.... sen kan det komma ett och ett annat gruskorn i vägen. För min del igårkväll så var det en bar fläck på ca 1x3 dm som jag totalmissade i mörkret.

Detta resulterade i att jag flög... och då menar jag flög över sparken och landande på mitt ansikte (tack gud att jag fick behålla mina framtänder)

... och nä det var ingen alkohol inblandat i detta...

Vill även tillägga att det var Willes lilla spark jag hade.... och jag flög över han!
Han klarade sig helt oskadd och ramlade inte ens av....

.....så ta det lugnt nu alla sparkförare!

 




Kommentarer
Postat av: kicki

KLANT

2010-03-14 @ 19:28:53
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Mickaela

Sopa



Hahaha :P :D<33

2010-03-14 @ 20:17:39
URL: http://mickaelaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0