EXCITING MEETING

Håller på att göra mig iordning för ett möte som jag ska åka in på.. ska bli hur spännande som helst och jag är taggad till tusen. Efter det så måste jag börja handla inför min Williams 5 års kalas som vi ska ha nästa helg, har inte ens bokat lokalen eller skickat inbjudningskort.... känner mig en aningen stressad inför detta.
Tur att mamma kommer upp från Sthlm på onsdag så hon kan hjälpa mig med allt stök runt omkring.

Nä nu jäklar måste jag dra...redan spruckit mitt tidsschema med 30 minuter!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!!!

2010-03-03 @ 14:47:12
Postat av: Carro

Tack snälla Jenny!

2010-03-03 @ 22:02:13
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: Angie

NYFNIKENENNENENENENENEN!!!!! FINA DU!

2010-03-03 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0