A LARGE WARDROBE TO A LITTLE GUY

Eftersom William blivit 5 år och han nu klär på sig själv på morgonen (japp för fast han är kille så är det väldigt viktigt vad han har på sig).....så resulterar detta i att Byrån som han har haft alla sina kläder i ser efter en dag ut som ett slagfält då man absolut ska han tröjan eller byxorna som ligger längst ner.... så klart!

Men nu när jag håller på att göra om klädförvaringen en aningen hemma så fick han en egen garderob där jag kommer hänga upp allt! (utom kallingar o strumpor)

Lite nya skruvhål till stängerna var allt som behövdes för att få ordning på hans garderob.
Har en del kläder kvar men det kommer bli ordning och reda när jag är klar!


Kommentarer
Postat av: S@tu

Vill du gifta dig med mig?? Du hade varit den perfekta partnern honey... fan vad välorganiserat och fint vi hade haft det hemma ;-)

2010-03-29 @ 17:16:06
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Caroline

I do ;)

2010-03-29 @ 17:52:14
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0