BIRTHDAY GIFTS PART:2

Då har vi kommit fram till nästa inlägg med presenter och här jag jag valt att samla alla bilder med smycken som jag fick. Smycken är ett säkert kort om man ska handla en present till en tjej för det är som dom säger Jewelry is a girl´s best friend..... right!




Me ♥ Snö of Sweden


Fina guldörhängen med pärlor... så enkla och sååå snygga! (tack mamma ♥)



Eftersom att smycken är fräscht så slänger jag in en annan present som annars hade hamnat lite själv så där.... och det är min älskade storebror som hade varit på Bodyshop och handlat ett kitt fullt med jordgubbsmums!



Tack tack tack till er alla för fina presenter..... slänger iväg en cyberkram till var och en av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0