DAY AT THE LAKE

Idag packade vi väskorna vid lunch och stack ner på sjön en sväng, och jag kan lova att det var en sak som vi inte ångrade.... alla vi önskade att det var lördag och att vi kunde njuta av dagen tills solen gick ner. Men så var tyvärr inte fallet eftersom vi var tvungen at åka hem vid fyra tiden för att laga middag och förbereda för morgondagens alla bestyr. Svårt att ta ut några kort från dagen när det togs närmare 200 st och jag skulle vilja visa alla.. men dessa visar nog hur skönt vi hade det.

Mitt ♥


Wille och Axel


Macke bjöd på Hamburgare... Mmmm


Från ingenstans kom det två hundspann....alldeles tyst susade dom förbi.


William har idag sladdat, sladdat och sladdat... Fick nog till en 50 bra kort + en massa film som jag tänkte klippa ihop nåt kul med. Han är så duktig och jag är en stolt mor!






Jag har en massa fler bilder som jag vill slänga in men jag får ta det i nåt inlägg senare....


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Mysigt! Jag har också varit ute den större delen av lovet :) Det har varit mycket bra väder :)

2010-04-12 @ 09:00:45
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Cool han är Wille!!!

2010-04-12 @ 12:03:38
Postat av: Caroline

Va härligt Becca... hoppas du fått lite färg.



Visst e han Jenny! Tror faktiskt på honom i detta... kommer lätt vara en supportande mor i snöskoter/motorcross tävlingar framöver.

2010-04-12 @ 19:10:32
Postat av: Jenny

Haha! Motsvarigheten till ponnymamma! Skotermamma!

2010-04-12 @ 21:09:07
Postat av: Caroline

Haha, ja precis ;)

2010-04-12 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0