A CUP OF COFFEE, YES PLEASE!

Hör det till åldern att man blir beroende av kaffe eller? Förut så kunde vårat kaffe få slängas pga att det var för gammalt, men nu dricker jag kaffe som aldrig förr. Det är i princip det första jag gör på morgonen och efter varje måltid... och så gärna en 2-3 koppar däremellan. Har till och med kommit till det stadiet att jag får ont i huvudet om jag inte dricker kaffe.

Så frågan är alltså "Hör det till åldern eller blir kaffe bara godare ju mer man dricker det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska ju vara STANDARD MJÖLK!!!!!!! :)

2010-04-12 @ 22:41:19
Postat av: Caroline

Nä, helst av allt röd mjölk... blir lagomt gräddigt =)

2010-04-12 @ 23:07:49
Postat av: rebeccalarsson

Mjölk och socker ;)

2010-04-13 @ 11:09:44
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0