ORDNING OCH REDA... med var sak på sin plats!

Gud så kul det är att pyssla! Finns hur mycket roligt som helst att göra om man bara låter fantasin flöda... har du problem att komma på något så kan jag starkt rekommendera att du tittar i tidningar och så har vi självklart Internet där folk gärna delar med sig av sina ideér!

Jag tittar själv i tidningar och på Internet när jag fastnar och inte vet vad jag ska göra!

Dagens projekt var att få ordning på kontoret/pysselhörnan!




Jag valde att slå in lite lådor i ett rött papper med vita prickar och det vart en liten rolig färgklick till det vita och bruna! Hyllkonsollerna kommer jag dock byta till vita... men man tager vad man haver tillsvidare!



Har en massa inredningstidningar som inte förtjänar att ligga gömda utan dessa fick nu se dagens ljus med hjälp av en byrålåda som jag fiffigt skruvade upp på dörren!







Kommentarer
Postat av: S@tu

Jag blev så inspirerad av din pysselhörna/kontor att jag bestämt mig för att fixa en sådan till mig själv :-) Jag hade ju en plats i tvättstugan som bara skrek om att få bli pysselhörna/kontor... så nu är det på gång!

2011-02-13 @ 20:15:51
URL: http://satusliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0