Snö, underbara snö?

Ja är det något som börjar bli en aningen jobbigt nu så är det väl ändå den här snön va! Har precis kommit in efter att ha skottat gården och sett till att postbilen kan ta sig fram till brevlådan.... och visst, ska man se det från den positiva sidan så får ju alla små muskler under allt vinterfett sig en rejäl körare, för nog fasiken kan man likna en timmes snöskottning med ett styrkepass på gymmet va?

I eftermiddag drar jag även med mig hundarna på 50 km intervall jogging och kvällen kommer sedan avslutas med en skön dusch och en renbäddad säng.

- Jag längtar redan.....


Kommentarer
Postat av: S@tu

Fan vad du var hurtig då!! Jag får ju dåligt samvete ;-)



Visst hade det varit kul och reka inredning tillsammans... vi får boka in det när jag kommer hem från Götet!

2011-02-17 @ 13:50:04
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: Tiina

VAAAAA!!!!!!!! Ska du jogga i 5 MIL!!!!!!!! Då måste du ställa upp i nästa mara....Tjoho, vad duktig du är.....

2011-02-19 @ 17:55:14
Postat av: Carro

Skulle så klart BARA vara 5 km tjejer.... ;) ;)



2011-02-20 @ 22:03:24
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0