CROWBAR IS MY BEST FRIEND

Då har vi kommit fram till slutet av denna vecka som jag förövrigt tagit ledigt för att ägna hela min tid åt detta projekt vi dragit igång med. Vi har kommit en bit på vägen och man kan ju lätt säga att det är nu det roliga börjar!
Idag har jag som mål att måla klart dom två fönstrerna i tv rummet vilket tar sin tid eftersom det ska maskeras innan. Sen får vi se om tiden räcker till för då ska jag gå lös med betsen på la timmerväggos i la kitchen!

Men nu ska jag ladda med en kopp kaffe innan jag drar på mig kirurghandskarna och börjar måla.

Paint you later!



Innan vi gick loss med kofoten


Efter rivningen, nu ska den betsas i samma färg som vi har på timret på övervåningen.. det blir snygg kontrast mot taket som ska vara vitt likaså mot den vita murstocken.
(Bilden nedan är från vårat sovrum på övervåningen)



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Fy FAAN så snyggt!

2010-09-11 @ 14:47:28
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0