CAN NEVER HAVE TOO MANY CANDLE LANTERNS

Man får mycket gjort när man är hemma och vabbar (om barnet är sjuk på "rätt" sätt)
Wille åkte på världens ögoninflammation igår kväll (tack än en gång Macke blink* blink*) och i morse såg det ut som han gått en rond med Tyson i boxningsringen så det fanns inget annat att göra än att vara hemma.

Fick även tag på valnötsbetsen som varit slut i flera veckor, så nu har jag äntligen målat klart allt timmer.
Sista hurtsen står nu på plats och det vart verkligen urmysigt.... älskar höstmörkret för nu kan man ta fram alla ljuslyktor och stakar.... skulle dock behöva åka på IKEA och fylla på lagret lite (då vet du vad du ska ta med dig mamma)

Jag ska ha två hyllor på väggen där jag ska ha en massa snyggt porslin hade jag tänkt....








Kommentarer
Postat av: kicki

Vad fint det blir:)du kanske bjuder på fika nån dag då:)?

2010-10-07 @ 20:46:11
URL: http://gormgarden.com
Postat av: mamma

Looking good.

2010-10-07 @ 20:59:47
Postat av: Carro

Klart jag ska göra det Kicki... hundra år sen man träffades på en fika känns det som! Hör av mig ;)



Tack Mamma ♥

2010-10-07 @ 21:41:43
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0