SLEEP ON IT

Har fått höra ett x antal gånger av mina kära sambo att jag är alldeles för hetsig när det gäller vissa sker... jag vill gärna att allt ska bli klart på en gång, och det är ju absolut omöjligt om man inte kan plocka fram ett fem tal man på en gång som hjälper en.
Idag så var det en skobyrå som fått sätta livet till... eller ja nästan men jag har beslutat för att ändå behålla honom. Jag var så pass klar att jag hade en strykning kvar innan den vart så vit och fin som jag egentligen ville ha den.... när jag plötsligt kom på att "JA... JAG SKA MASKERA OCH MÅLA SVARTA RÄNDER PÅ DEN"!!

När jag gjort maskerat och målat 2 av tre luckor så inser jag att "NÄ JAG VILL INTE HA SVARTA RÄNDER... JAG VILL NOG ATT DEN SKA VARA VIT"!!

Så nu är det bara vackert rolla vidare tills dom svarta ränderna är borta.... lär väl sluta med att skivorna blir för tjock av all färg så jag måste börja om helt från början och slipa ner allt skit.
Men med detta har jag lärt mig att jag i fortsättningen ska sova på saken och inte bara impulsivt göra det som kommer upp i min ibland inte så smarta hjärna!


Här har jag börjat rolla över ränderna som det egentligen inte var något fel på.....

Kommentarer
Postat av: S@tu

Visst är det konstigt att man inte kan ta det lite lugnt.... jag får ångest av att inte ha fått klart allt i huset typ igår!! Det kommer nog inget bättre av att sova på saken... då blir det inget gjort ;-)

2010-10-12 @ 15:50:56
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Hellre impulsiv än förutsäjbar,you go girl.

2010-10-12 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0