IN THE AUTUMN DARKNESS

Förra veckan när jag var i Strömsund så hittade jag en liten butik på Storgatan 14 , Ö-bua hette den och det fanns HUR mycket fint som helst där! Att jag aldrig sett den fast jag varit i Strömsund flera gånger är faktiskt riktigt konstigt.... hur som helst så hittade jag två fina ljuslyktor som påminner mycket om lotusblommorna som finns i snäckskal, fast dessa är gjorda i porslin och är nog mer tåliga än vad lotusblommorna är. Lyktorna fanns i rosa, vitt, svart och så kromfärgade.

Blir skitsnyggt att ha på ett silverfat tillsammans med två enkla ljuslykor i glas från IKEA.
Ord pris: 120:- Just nu pris: 60:- .....som hittat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0