I´M NOT FEELING WELL

Jag har klarat mig från förkylningar, hosta, feber och ögoninflammationer medans resten av familjen legat deckade för ett par veckor sen.... men jag känner nu att det är på gång.
Mina händer är iskalla och kroppen är alldeles öm, och toppen på detta så har jag så sablans ont i halsen också.... så det är väl bara att invänta skiten som knackar på min axel.

All renovering har stått still i en veckas tid nu och det är väl antagligen därför jag håller på bli sjuk... ja för att jag låter kroppen få "vila" och komma ikapp efter ca 7 veckors hektiskt renoverande med lite sömn och jobb däremellan!

Har absolut INTE tid att vara sjuk nu för det är så mycket på gång så jag kör på kuren "två alvedon och en Ipren" för att skjuta upp allt detta till....... ja tidigast efter jul/nyår

...... Vi får se om jag klarar mig!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Krya på dig!

2010-10-28 @ 17:14:09
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: kicki

Krya på dig nu du han ju inte vara sjuk nu när du ska göra mina skyltar :)

2010-10-28 @ 18:33:09
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Carro

Tack snälla söta underbara omtänksamma människor. Nej jag vet kicki.... Dom kommer, jag lovar ;)

2010-10-28 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0