WHAT A MORNING!

Utetempen visar -12 grader och det har varit en sån rådimma inatt att det är frost på allt! Jag skulle dock ha varit ute lite tidigare och fotat för det var ännu vackrare då!

Har varit vacken sen 04:45 eftersom jag kom hem till en magsjuk stackars William igår kväll så dom få timmars sömn man fått inatt kan man räkna på jaaa sisådär 4 fingrar... dock är det inte synd om mig utan om William som har spytt i princip hela natten.
Så idag är jag hemma och "vabbar" och har både en, två och tre maskiner att ta hand om så gäralaus är det ingen fara att man kommer vara idag.






Årets julgran...... hade det kunnat varit om den inte stått på våran mark ;)


Kommentarer
Postat av: S@tu

Nämen usch och fy... stackars Wille! Hälsa att han ska krya på sig.



Fina bilder.... det är ju tokvackert ute... synd att solen inte kan skina igenom dimman bara!!

2010-11-09 @ 11:49:26
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Ååååå

2010-11-09 @ 16:10:41
Postat av: weronika Johansson

Hälsa wille att han ska krya på sej!Hoppas ni klarar er. Kram

2010-11-09 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0