THE FIRST OF THE FOUR

Oj oj oj vad dagarna rinner iväg och jag har så mycket i mitt huvud nu att jag totalt glömmer bort att blogga....
Jaha men då har vi alltså nått fram till årets första advent och jag har väl hunnit med att få fram några adventsljusstakar i fönstrerna och så klart SJÄLVASTE ljusstaken..... eller i år så har jag precis som så många andra gått över till Blockstaken.
Fördelen med blockljusen är att man kan ha dom tänd även i veckorna utan att riskera att allt hinner brinna upp innan nästa ljus ska tändas, right! Sen bytte jag även ut den traditionella vita mossan mot en grön mossa... MYCKET snyggare!

Så gott folk... vad har ni i eran stake i år och har ni hunnit med att pynta något??






Snyggt Zinkhus (fast i vitt) som jag köpte i veckan!


Japp ni ser rätt.... jag har ett gravljus i huset för jag köpte ett för högt blockljus och var rädd att det skulle bli för varmt uppe i taket!


Wille fick en vit traditionell julstjärna i sitt rum!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan ALDRIG bli för mycket julpynt i ett hem.Själv har jag börjat fundera på vad jag ska ha för färg på pyntet nästa år.Har börjat att spana in var det finns lila saker så att jag efter jul kan inhandla NÄSTA årsjulsssaker till ett rimligt pris,det brukar ju sänkas till 50%.

2010-11-29 @ 16:04:57
Postat av: Carro

Men maaaamma.... lite väl tidigt att börja tänka på NÄSTA års jul!!



2010-11-29 @ 19:42:47
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0