DANISH PASTRY

Det är snöstorm och kallt ute, vi sitter isolerade med magsjuka... eller ja vi är absolut på bättringsvägen nu men smittan finns väl kvar så det jag menar är att vi inte kan umgås med några utan vi sitter som isolerade i vårat hem. Man börjar gå varandra på nerverna och det verkligen kryper i heeela kroppen!
Wille har tjatat om att få göra chokladbollar nu i ett par dagar men med tanke på hur hans tillstånd har varit så har jag sagt att vi avvaktar tills han blir bättre!
Men idag så åkte förklädet på och han har fått göra sina chokladbollar HELT själv (ja lite hjälp med att läsa från min sida då)




Visst vart dom fina =)

Kommentarer
Postat av: S@tu

Ja, det är bäst att ni håller er kvar på dollarhöjden i helgen... jag avundas er inte!! Krya på er allihop, och passa på att mysa istället för att gå varandra på nerverna ;-)

2010-11-12 @ 16:11:59
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag förmodar att det är choklad han har på naglarna,ha ha ha .

2010-11-12 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0