NEW CARPET

Jag har velat fram och tillbaka nu i säkert tre veckor om vilken färg jag ska ha på mattan i Williams rum. Jag har velat mellan färgerna Svart, Vit/Creme och grön.... men nu slog jag slag i saken och bestämde mig, en svart ryamatta på 160x230 från ELLOS är äntligen på väg, samt nya lakan och sängöverdrag till den större sängen han ska få.

Har även hittat ett svart påslakan med stora vita stjärnor på uppe i Strömsund på DollarStore och det ska jag ha också. Jag var in på Syssla förra veckan för att köpa stora bokstäver i trä och måla, men så klart så fanns inte w i lager så nu har jag bestämt mig för att göra egna.... då får man den storleken man vill ha och så kan man göra precis som man vill............. fortsättning följer....

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0