LETTERS AND WALLIES

Hade en vägg på Williams rum som jag inte visste vad jag skulle göra med eller vad jag skulle sätta upp. Har varit inne på att göra egna träbokstäver osv men det vart som aldrig av. Men så var jag på Syssla och dom hade hela Williams namn "inne" denna gång så jag passade då på att köpa dessa bokstäver som jag sedan målade svarta.
Köpte även en stort svart ark som man kunde klippa ut egna wallies och sätta upp, och det vart stjärnor samt alfabetet som nu William kan träna på varje dag.






Kommentarer
Postat av: S@tu

Skitsnyggt... som alltid när du skapar något :-) Vad trevligt att du är tillbaka i bloggvärlden, du har varit saknad!!

2010-06-22 @ 20:20:46
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Äntligen tillbaka! Tror att jag ska hyra dig för att göra iordning killarnas "skrivbord"! Du är så duktig!

2010-06-22 @ 21:07:43
Postat av: Caroline

Men söta människor då ♥

Kul att vara tillbaka.... Så himla kul att fixa och "grejja" på ;)

2010-06-23 @ 08:45:33
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0