MY LITTLE HEART

Nu är det bara två dagar kvar till det efterlängtade Fäviken Gamefair 2010, eller en dag om man räknar att klockan just nu är över midnatt och jag är skittrött [NOT]
Har jobbat en delad tur idag dvs från 07:00-21:30 och ledig ett par timmar mitt över dagen och jag borde nu egentligen ha sussat kudden för länge sen eftersom jag har en likadan tur i morgon....

Hur som helst så satt jag iallafall och kollade igenom Fävikens tidning som dom har och får förvånande se en bild på min lilla prins som var med i ett Terrierrace för ca 3 år sedan, och stolt som man är så måste man ju så klart få visa.....

Om ni ska på Fäviken i år så kan jag varmt rekommendera Terrierracet som är glatt, fartfyllt och riktigt jäkla skoj. För övrigt så är det jag, Honey och två vänner till oss som sedan förra året har hand om det
- Så ni är ♥-ligt välkomna!

 




Finns ett litet klipp från detta år om ni e sugen att titta.....


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hej Caroline, är allt bra med dig? Jobbar du kvar på 100? Kram Emma

2010-07-28 @ 13:06:55
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0