I'LL NEVER

Det är väl många gånger man säger jag ska aldrig mer... göra si eller så, right?
Men JAG SKA verkligen ALDRIG MER någonsin what så ever lägga nytvättad och nyintagen tvätt på sängen mer.
Brukar alltid hälla ut tvättkorgen på sängen för att sedan vika eller hänga upp den på respektive plats (japp för nu är det ordning)

Gjorde som jag alltid brukar göra (med ett break på ca 20 min) innan jag gick upp för att fortsätta... och jag upptäckte två skitsnuskiga insekter i sängen.... Ahhhhhhhhhhhh!"#¤%&/()FYIHELAJÄVLAVÄRLDENSALLASDELAROCHVRÅER vad glad jag är att dessa upptäcktes då och inte när jag ska lägga mig ikväll för då kan jag lova att jag nog förmodligen hade åkt på en hjärtattack.

Varnar även alla att aldrig kuta ut stressad till ett klädstreck och dra med sig nytvättade tighta jeans som ni snabbt drar på er och tyvärr inte hinner upptäcka de lilla humlan som älskar att krypa in i sådana utrymmen - Har hänt mig, och ja... han brände mig varpå jag mosade honom i ren panik!

Älskar sommaren men inte alla små äckliga kryp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0