WALKING CLOSET

Varför varför varför har jag inte tänkt på detta tidigare för??!! Vi har ALLTID haft för lite utrymme för kläder och ett litet rum som bara varit tomt (fullt i skit)
Nu jäklar ska allt ut och jag ska styla om det till en walking closet. Tyvärr så hade jag inte stänger och krokar på lager så jag fick ta från dom rika (sågade av krattornas skaft.. och dom var lite skeva)  men det får vara så tills jag införkaffat snygga vita. Ska även prova få tag på nåt lager med galgar för det är helt klart snyggast om alla är likadana...

Väggarna ska målas vita så det blir ljust och fint.... återkommer framöver när jag rott mitt projekt iland.

Faan va bra det kommer bli!






Kommentarer
Postat av: monica lindberg-wall

Jaha,och var ska jag sova då.Tillsammans med hundarna,eller..?Eller har jag sån tur att jag får sova under jackorna.Puzz mam.

2010-02-28 @ 17:50:40
Postat av: Carro

Hahaha, japp mamma.... eller skavfötter med William =)

2010-02-28 @ 20:25:33
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0