MY 30 BIRTHDAY PARTY

Oj oj oj vilken helg! Men nu är den över och det är åter dags att återvända till det gamla vanliga vardagslivet som bara känns så otroligt jävla skitjobbigt! Älskar att ha nära och kära tätt inpå mig även om det är skönt när dom åker också *blink *blink!

Kan inte med ord beskriva hur fantastiskt glad jag är över min fina fest som jag hade i helgen! .... och inget av detta hade kunnat genomföras om det inte hade varit från all hjälp som vi fått..... så ett STORT tack till Mamma, Pappa, Pierré, Fredrik, Hampus, Rasmus, Farmor, Ragge, Annica, Macke, Bengt och alla ni andra som också var med och hjälpte till...... Hade inte gått utan er ♥

Fick en otroligt massa fina presenter av nära och kära som jag hade tänk visa... men jag får dela upp allt detta i flera inlägg för det vart en massa.... samt flera kort som jag vill visa

Men återigen ett stort TACK för att ni kom på min stora dag och fick den att bli ett minne för livet ♥

Storebror som skär grönsakerna


Mamsen som ordnar klyftpotatis!


Jag o Wille öppnar en massa presenter!


Ni skulle sett va fint detta ljus var inslaget, TACK Petter & Pernilla ;)




Vem faan är han i bakgrunden ;) ?????


Tre av mina favvokillar!




Mitt fiiiiina collage i bakgrunden som jag vart alldeles rörd över.... innehöll en massa kort från förr (bilder kommer) Tack Anette & Becca för detta jobb ♥


Barhäng!

Kommentarer
Postat av: S@tu

Det var en otroligt trevlig tillställning, och maten var gudomligt god! Hoppas att du vart nöjd med presenterna :-)



Kram!

2010-12-07 @ 14:43:55
URL: http://satusliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0