GOOD AND BAD BAKING TODAY!

Har faktiskt fått lite bakat idag även fast jag gjort långt ifrån det jag egentligen skulle!
Trodde till 99,9 % att jag hade jäst hemma till mina saffransbullar som skulle göras... OCH det hade jag för visso fast han var 2 veckor gammal... så det var nog inte mycket till jästsvampar kvar i den :P

Knäcken hällde jag i isformar gjorda i silikon istället för tradionella knäckformar... DOCK kokade jag den lite för länge så den vart stenhård (jag vill ha den lagom mjuuuk)
Så det blir prydnadsknäck tills det att jag har gjort ny, hihi

Vilken underbar bakdag jag har haft;)










Kommentarer
Postat av: mamma

Dom där krakelerande chokladkakorna är grymt goda.

2010-12-19 @ 13:15:22
Postat av: Carro

Ja dom var inte så dumma mamma.. dock hade jag ingen 70% choklad hemma så det fick bli vanlig tråkig blockchoklad... men dom vart ok!

2010-12-19 @ 20:58:12
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0