THE 2010 CHRISTMAS TREE

Kom precis på att jag inte bloggat något sen jag bakade julkrusa helgen innan julafton så det var väl kanske på tiden att man slängde in ett inlägg då!
Måste så klart ha med årets julgran i bloggen som i år gick i vitt, silver och pepparkaksbrunt! Har under alla övriga år använt mig av det traditionella julröda pyntet blandat med guld! ... så man kan väl säga att man hunnit tröttnat 10+100 gånger om....

Dom hembakade pepparkakorna hände jag upp i silverfärgade kulsnören och det vart faktiskt riktigt fint! Sen köpte jag sidenband i olika färger som jag knöt och gjorde rosetter av... lite kulor i olika storlekar,färger och former och voila.... The 2010 Christmas Tree!

Ska faktiskt så fort jag får tid göra ett litet collage.... julgranarna genom alla år! .... denna ligger iallafall lätt på 1:a plats genom alla år!

Själva då... nöjda över era granar?






Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ut som en julgran från en inredningsblaska,alltså perfekt.Nästa år får du ha mer silver i granen.Det kan ju aldrig bli för mycket,eller hur.

2010-12-30 @ 19:21:01
Postat av: Tiina

Är sååååå nöjd med vår gran, snyggaste vi haft någonsin....;) Bilder kommer på min blogg!

Men er var ju oxå fin förstås....;) Kramis

2010-12-31 @ 00:29:53
Postat av: Carro

Japp, lite mer silver till nästa år.... bara liiite ;)



Då måste jag in och kika på eran gran Tiina... tack tack... kraam!

2011-01-04 @ 13:48:05
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0