BIRTHDAY GIFTS PART:1

Vill så klart visa upp allt fint som jag fick på min 30 års dag och eftersom det vart en och en annan present så väljer jag att dela upp dessa i olika inlägg, och idag så är jag ledig så bered er på en massa inlägg idag....... Jag riktigt hör hur ni skriker av lycka ;)

Jag har väl antagligen nämnt att jag tycker om serien Cult samt att jag brukar tända ett och ett annat ljus i mitt hem, och blommor kan man ju aldrig få för mycket av och det hade många av mina nära och kära uppmärksammat så....... ja ni ser väl själva!

 

En fikus i en otroligt snygg kruka.... lite shabby chic så där!


Två fina buketter i en av cultkrukorna som jag fick tillsammans med det nedan!


Cult cult...och Cult...... åhhh ni är för goa ♥


Två fina KNALL LILA ljuslyktor med en massa rosa doftljus!


Tre STORA ljuslyktor att ha på ex golvet..... så underbara!

Jag väljer att inte skriva vem som gav vad.... mest för att jag inte ska glömma någon, men jag vet och ni vet vad ni gett och jag är så oerhört tacksam över alla presenter, så TACK än en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0