LA KITCHEN...

På begäran av min moder så lägger jag nu in lite bilder från the house of hell... ja för det är precis vad det känns som just nu. Man får intala sig att det kommer bli bra... det kommer bli bra.

Så just nu ser mitt så annars väldigt glamorösa liv ut på följande vis: Stilettklackarna har jag bytt ut till "foppatofflor", den röda mattan har jag rullat ihop och istället går vi på bjälkarna som sticker fram i spånet, oxfilen är utbytt mot ravioli på burk (helst euroshoppers) och detta serveras inte på mina guldfat utan i papptallrikar, silverskedarna är utbytt mot plast och champagnen i mina fina kristallglas är utbytta mot mjölk i plastmuggar.

...... ni förstår kanske vad jag menar med inlägget nedan ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0