SURPRISE DINNER

Förrätt: Toast med röd stenbitsrom, creme fraiche, hackad lök samt en liten dillkvist från min egen lilla odling.

Varmrätt: En Frestelse gjord på potatis som jag skutit i stavar med en blandning av nötfärs och knaperstekt bacon.

Efterrätt: Min egna kladdiga chokladkladdkaka....

..... anledningen till denna överraskningsmiddag är att jag och Honey idag firar ♥ 14 år tillsammans ♥ och eftersom jag jobbar kväll så ville jag fixa en liten överraskning tills dom kommer hem.

Bordet står dukat så det är bara för dom att sätta sig... ja och så klart servera sig själva!








Kommentarer
Postat av: S@tu

Sedärja... fjorton år!!! Gratulerar :-)



På lördag skulle det ju vara surströmming... så det där vi "planerade" verkar ju ha skitit sig... ska ni äta surisar eller... vi kan ju vara sociala där istället??



2010-08-23 @ 16:44:59
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: S@tu

Det låter som en bra plan hörru... vi kan höras lite mer under veckan då :-)

2010-08-23 @ 22:01:31
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0