"MAMMY LOOK WHAT I'VE DONE"

På Fäviken bodde vi grannar med några goda vänner, och dom hade med sig sina två små barn som under helgen hade gjort ett tiotal fågelholkar. På söndagen så gick dom runt och sålde dom och självklart så köpte vi en eftersom Wille inte hann med att göra sig en egen. I måndags kväll när Wille skulle lägga sig så sa han "mamma titta vad jag har gjort"........ och ja bilderna talar väl för sig själv.

Vill bara poängtera att han är 5 1/2 och har använt skruvdragarn.




Han har även hunnit med att dekorera den och Ben10 får agera fågel och hans bäbisskor fick stå på locket



Min första tanke var "vad i h*lvete har du gjort unge" och det var väl ungefär vad jag sa (utan svordomar) Men nu så här efter några dagar så måste jag faktiskt erkänna att den passar hur bra som helst där och att den sitter snett är bara ännu mer charmigt.

Micke frågade när han gjorde detta och svaret vart "När mamma låg och vilade på soffan och du var ute och städade husvagnen, skruvarna hämtade jag i snickerboa och skruvdragarn låg på bordet"...... ja vad säger man mer än att han faktiskt har gjort ett bra jobb. Men vi förklarade att man inte bara gör så utan att fråga och det verkar som om det gick in =)




Kommentarer
Postat av: S@tu

Hahaha... men det blev ju skitbra :-) En redig pojk är vad han är ;-)

2010-08-05 @ 14:27:57
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

HAHAHAHAHAH! Underbart!



Andreas hälsar tillbaka :)

2010-08-05 @ 17:13:53
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: S@tu

Jorå... annars är allt bra! Kom bara förbi och kolla... så kan vi ta en fika också :-)

2010-08-05 @ 21:36:34
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: IngridT

Ja vad säger man? William är William, där sitter det inte fast! Helt underbart:)

Han går i mammas fotspår som inredare;)

2010-08-06 @ 08:42:47
Postat av: Carro

Får göra det Satu ;)



Jadu Ingrid nog är William William alltid, och han kanske har blivit inspirerad av när jag håller på, hehe.

2010-08-06 @ 14:54:19
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0