WHAT IF




Det är väl säkert något som vi alla har tänkt på någon gång, hur skulle det vara? ...och skulle man någongång utnyttja det?

Ibland så känns det som om man skulle behöva klona sig för att kunna vara på två ställen samtidigt, och tänk då va skönt om man ska göra något som man inte vill göra eller orkar göra, och då bara kunna säga "Snälla syrran kan inte du hjälpa mig?"

Jag tror att dom flesta tvillingar har hittat på något tok under sin uppväxt, bytt varandras dejter, bytt klassrum..... haha fasiken va kul dom ska ha haft det.

Själv har jag två stycken brorsor som jag kommer väldig bra överrens med och som är född tätt inpå mig så vi har väldigt mycket utbyte av varandra nu, och jag har faktiskt aldrig längtat efter en syster..... "det har faktiskt varit skönt att vara ensam tjej om jag tänker efter" =)

I LOVE MY BROTHERS ♥


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack för hjälpen i går kväll med allt strul du är super kramar kicki

2010-04-16 @ 12:09:10
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Caroline

Inga problem gumman... det var faktiskt bara skitkul kram kram ;)

2010-04-17 @ 20:21:35
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0