MIRROR MIRROR ON THE WALL

Efter en 4 timmars dag på stan med spring i alla butiker som finns, så fick jag med mig en hel påse hem med massor av fint som jag ska inreda stugans utedass med. Bla denna fina spegel som ser så där gammal och sliten ut..... den kommer sitta som gjuten på väggen.
Handlade även 18 liter med vitfärg så nu är det bara att börja.... måste dock vänta på morgondagen och den önskvärda värmen som dom lovat oss.

Nu ska jag fredagsmyyyysa med Wille... see ya!
.... och JA det är påskris vid sidan av mig....ska PROVA ta bort det i helgen ;)


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

sv: Ja, det var hon..

2010-04-24 @ 10:14:59
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0