I REALLY WANT IT BLACK AND WHITE

Jag har varit och inhandlat mig en ny diskborsteden förra var tvungen att vidare i livet, det vart även två nya kökshandukar i svart med vita stjärnor. Små detaljer gör faktiskt mycket men nu är jag så inåt h!"#lvete sugen att tömma hela köket och måla om, trägolvet skulle jag vilja slipa upp och måla vitt, skrapa taket och måla vitt... men hade det varit så enkelt så hade jag nog redan gjort det... men vi måste riva hela golvet för att isolera det = klarar jag ej själv!

VILL HA ETT NYTT KÖK NU!



t.v som det ser ut t.h svart bänkskiva som jag vill ha.... (och ja jag vet att alla fettfläckar syns, men det är fasiken snyggt alltså!!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

som vi sagt förut... varför är vi inte snickare???

2010-04-08 @ 20:44:29
Postat av: Caroline

Ska vi ta och utbilda oss Jenny??

2010-04-09 @ 15:55:11
Postat av: Jenny

ja vi får ta och göra det!

2010-04-10 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0