JUST TO BE.......

Sitter på en stol ute på verandan och blicka upp mot solen som sakta sakta försvinner ner bakom talltopparna.
 Koppen med kaffe värmer mina händer och jag hör hur någon fågel kvittrar inne i skogen. Bredvid mig har jag min lilla och min stora hälft som är lika tyst som jag och tillsammans så bara ler vi.

Allt är så otroligt tyst.... det är nästan som man hör sitt eget hjärta slå, inne på bordet brinner ljuslyktorna som jag tända när vi kom fram.
Jag vill inte hem, jag vill sitta här hela kvällen
 och bara drömma och planera om hur fint det kommer bli nu i vår/sommar när vi ska få klart allt så vi bara kan packa på fredagen efter jobbet för att sedan låsa dörren hemma, ta med sig hundarna och inte komma tillbaka förrens på söndag kväll.

Jag pratar så klart om våran stuga.... 

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0